Zwroty i reklamacje

Zwrot towaru

  • Klient ma prawo odstąpić od zawartej umowy na odległość w terminie 14 dni kalendarzowych bez podania przyczyny. Termin odstąpienia od umowy mija z upływem 14 dni licząc od dnia w którym Klient wszedł w posiadanie zakupionej rzeczy.
  • Aby odstąpić od umowy, prosimy poinformować Sklep drogą mailową lub telefoniczną a następnie wypełnić formularz zwrotu do pobrania tutaj: Dokumenty i formularze. Wypełnienie formularza przyspieszy proces zwrotu kosztów zakupionego towaru.
  • Formularz wraz z NIEUŻUWANYM i NIEUSZKODZONYM towarem należy zapakować oraz odesłać w terminie NIE przekraczającym 14 dniowego okresu odstąpienia od umowy.
    Prosimy o nadanie paczki na adres sklepu dostępny tutaj: Kontakt
  • Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
  • Sprzedawca jest uprawniony do pomniejszenia kwoty zwrotu o umniejszenie wartości produktu w skutek korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania. W przypadku stwierdzenia takiej sytuacji kwotę pomniejszenia ustala się indywidualnie.
  • Bardzo prosimy o odesłanie towaru w kartonie aby nie uległ uszkodzeniu podczas transportu.
  • Koszt zwrotu ponosi Klient.
  • Sklep po otrzymaniu paczki w terminie do 14 dni roboczych, zwróci wszystkie dokonane płatności zarówno zwracanego towaru jak i koszty najtańszej dostępnej w sklepie przesyłki.

Reklamacje

W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Klient ma prawo reklamować zakupiony towar gdy jego stan faktyczny nie odpowiada temu przedstawionemu w opisie lub zamówienie jest niekompletne oraz gdy zakupiona rzecz posiada wady.

Reklamacji nie podlegają uszkodzenia mechaniczne nie wynikające z ewidentnych wad towaru.

Na podstawie przepisów ustawy o prawach konsumenta możesz w takiej sytuacji żądać:

  1. naprawy lub wymiany towaru na wolny bez wad
  2. W niektórych przypadkach, możesz też odstąpić od umowy lub wnosić o obniżenie kosztów.

Powyższe decyzje Klient określa w formularzu reklamacji dostępnym tutaj: Dokumenty i formularze

Formularz wraz z wadliwym towarem Klient odsyła na adres sklepu dostępnym tutaj : Kontakt

Koszt najtańszej dostępnej wysyłki reklamowanego towaru ponosi Sprzedawca.

Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 -21 Dni Roboczych od zgłoszenia. O decyzji Klient zostanie poinformowany drogą mailową lub telefoniczną.

Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych Polityka Prywatności

W sprawie reklamacji lub zwrotu towaru zachęcamy do kontaktu poprzez formularz poniżej:

    ×